linköping

idag gick jag upp 9.20, skräll! :D brukar inte gå upp innan 10 om jag inte måste men idag va jag tvungen att gå på toa så jag tänkte att jag lika gärna kunde vara uppe. tog på mig och gick ut med barro i 30 minuter :) det är lika skönt väder idag som igår, mellan 10-15 minus.
både jag och gustav tror att huset vi bor i inte är byggt för sånhär kyla, vi fryser hjäl nästan. inatt sov jag med nattlinne, pjamasbyxor och sockar :O och just nu sitter jag i köket och fryser. vi har på alla element i lägenheten på fullt förutom i köket, där är det bara på lite eftersom bordet står så nära. man kunde tydligen inte ha på elementet för fullt om bordet stog nära, konstigt.

nu ska jag ta och göra mig iordning så ska jag och gustav åka in till linköping :D hoppas dom har öppet, det är ju 13dagsafton idag men det tror jag väl att dom ska, blir arg annars :P vanlig svart dag idag ju!

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0