kallt

13 minus ute nu, svinkallt! tog som sagt en promenad upp till gustavs mamma förut men fortsatte till skogssjön och tillbaka, iallafall jag och barro :D det va kallt men skönt! hade väldigt ont i fötterna när vi skulle hem från annike däremot :S något med behandlingen tror jag som gör att jag blir så öm, inte alls kul! fick halta hem.
hos annike bjöds det på potatisgratäng och nått kött :D jättegott! till efterrätt blev det chokladpudding, också gott. kollade på tv efter maten, tror alla va lite trötta.
skogssjön

imorgon ska vi till linköping, måste lämna tillbaka gustavs skor och barros trasiga halsband. sen ska vi nog käka på chili med :D måste ju få skämma bort oss lite eller hur :P
måste få på dragkriken på bilen imorgon med. försökte med det förut innan vi skulle till annike men det gick inte så vi får göra ett nytt försök imorgon. får väl ringa stefan och fråga hur man gör om det inte går.

just nu vet jag inte riktigt vad man ska hitta på. ska kolla om det är npgot på tv men det tror jag väl inte, som vanlgt. ska iallafall gå och lägga mig i skaplig tid idag, runt 22 nångång, är lite trött.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0