inte än

fortfarande inga provsvar :( vill bara veta vad det är för fel och om man kan få något som hjälper.

tog precis en varm dusch :D kom på att det va länge sen. alltså länge sen jag stog riktigt länge, inte länge sen jag duschade :P stog och funderade lite. kom på att det va nått jag va sugen på. försökte gå igenom vad vi har i kylen i huvudet. filmjölk!! men så komjag på att jag kommer vilja ha den ikväll. tog dock inte lång tid innan ett glas kall mjölk poppade upp :D så nu sitter jag här vid datorn med kall mjölk :D funderar på att gå till konsum sen och köpa mig en liter som jag kan dricka med gott samvete :D

om 30 minuter ska vi gå hem till gustavs mamma och äta mat :D sa till gustav att jag inte ville stanna för länge med tanke på magen, inte så kul att behöva gå på toan i en kvart hemma hos henne :S
idag blir vi bjudna på tonfisksås och potatis :D älskar den maten!! så det ser jag fram emot :D

om man skulle ta lite mer mjölk kanske :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0