hemma igen

får bli ett kort inlägg, börjar må illa igen :S japp, jag är sjuk. nån sort magsjuka fast utan spyor som tur är. mår illa och är dålig i magen, måste springa på toa varannan timme, inte alls kul! på grund av det blir det ingen behandling imorgon heller, fan!! men vad ska man göra? min balodvärden va kanon så om jag sagt att jag mått bra så hade jag fått komma imorgon men då hade jag antagligen blivit jättesjuk istället med tanke på att immunförsvaret blir sämre och det är det inte värt, skolan börjar ju om en vecka.

ska på upprop kl 10 men sen ska jag på reservupprop också, för att plugga i lkpg :D hoppas jag kommer in där istället! måste bara kolla mitt schema för den dagen så jag hinner med det.

nu ska jag ta ett glas vatten och läga mig i sängen och kolla på tv igen, det får man göra när man är sjuk :D ska försöka skriva mer sen.

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas det blir linköping :D:D

2009-01-12 @ 16:39:50
Postat av: terro

hahaha typsikt ju;) å ja sa me nyss att jag aldrig e sjuk och framförallt har jag ALDRIG magsjuka, vad fick man för de tre dagar senare:O hoppas du e bättre!

2009-01-12 @ 17:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0