handbolls VM

då var man hemma igen. mamma pappa och stefan har precis åkt. dom passade på att äta lite mackor och dricka kaffe här innan dom åkte.

hittade en perfekt skolväska på intersport på ikano :D och en liten rosa vattenflaska som är bra att ha med sig i skolan när man ska käka och har med mat hemmifrån :D sen hittade jag ett par vita sneakers som jag fick med :D tack pappa!
mamma handlade lite åt mig på apoteket. ipren, decinfektionsmedel (måste hålla h'nderna rena i skolan) och en fet handkräm för mina torra händer. till det köpte hon bomullshandskar. hon på apoteket sa att man ska smörja händerna innan man går och lägger sig sen på med hanskarna och sen sova med dom, låter kanon :D så det ska jag testa ikväll.

kl 18.00 smäller det, då börjar handbolls VM :D sverige möter kuba i första matchen. en match sverige borde vinna men är man inte tillräckligt på topp så blir det svårt. viktig för avansemang (heter det så) är den med. skulle tro att kroatien spanien och sverige slåss om första platsen men att alla 3 lag går vidare. för det är 3 lag som går vidare va?
kuba, syd eller nordkorea och ett lag till är med i sveriges grupp. hoppas på en kanonmatch :D svenska herrarna är påväg tillbaka nu tror jag, staffan olsson och ola lindgren är ju nya förbundskaptener och båda har tränat under bengan så dom vet vat som krävs :D

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: sara

SYDkorea, kuwait, spanien, kroatien och kuba är i sveriges grupp :)

2009-01-18 @ 17:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0