handboll

då var det dags för handboll igen :D ikväll möter sverige frankrike. dom måste i princip vinna för att nå semi så vi får hoppas på bra spel! frankrike är tydligen bland favoriterna så det kan bli svårt men om vi spelar som vi gjorde i första halvlek mot kroatien så har vi stora chanser att vinna :D kommer bli en bra match!

har köpt naturgodis och vindruvor att smaska på :D gustav köpte chips. har ju lite glass kvar med, mm!

funderar på att ändra mitt nyårslöfte. jag menar, varför hålla upp helt med godis åså? jag kan ju få äta lite gott på lördagar iallafall? sen funderar jag på att börja dricka dricka som cola åså för när man väl är sugen på kall cola så finns det inget annat som duger :P tåls att tänka på.
ikväll blir det som sagt lite nyttigare.


bara 2 behandlingar kvar nu :D om 5 veckor är jag klar med skiten! och då är det typ vår med, kan det bli bättre? skulle inte tro det!
funderar på att shoppa lite nya vårkläder på måndag när jag får csn :D behöver lite nya linnenoch nån ny snygg tjocktröja med färg på :D har ju bara svarta gråa och vita nu, inte så roligt kanske :P

nu börjar sändningen för handbollen :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0