grattis!

idag va jag uppe tidigt, är ganska skönt att komma upp ändå. åkte och hämtade sara och sedan vidare till campushallen. linnea skulle tävla och började kl 10. första grenen va 60 m häck. hon vann ganska överlägset och sprang bra mycket fortare än vad jag skulle klara av :P sen träna hon ju friidrott också :D 9 nånting sprang hon på.

andra grenen va höjdhopp. den tog tid, alla skulle hoppa på alla höjder i princip. bara linnea och 2-3 tjejer av 17 som hoppade in på 1.25 eller mer. linne klarade 1.41 sen rev hon ut sig på 1.46 men kom 2a eller 3a :D det va en tjej till som rev ut sig på den höjden men jag hade inte riktigt koll på rivningar dom gjort innan. vann gjorde en tjej som hoppade 1.55.
jag och sara åkte till donken och köpte med oss mat. zandra kom också ungeför samtidigt som vi kom tillbaka. åt upp maten och skulle precis gå och kolla när linnea hoppade längd när dom kom upp allihopa och sa att det va slut. linnea vann även längden, tror hon hoppade 4.81 :D skitbra!!

sist men inte mins va det dags för kula. hon stötte nästan 12 meter :D hade hon gjort det hade hon fått mer än 4000 poäng så det va synd men kanonbra ändå :D hon vann kulstötningen med och där med hela tävlingen :D grattis!

det har vart jättekul att kolla på linnea idag :D hon är verkligen skitbra! måste kolla igen så fort jag får chansen :D synd bara tt det skulle vara så kallt i hallen men det gick an med jacka :P

nu ska jag och gustav laga mat :D thaigryta, mmm! sen är det handboll kl 18, får man inte missa. eller matchen börjar kl 18.30 men sändningen börjar ju 18. ska ut med barro innan det med. iskallt ute så det ser jag inte fram emot tyvärr.

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: terro

du gör alltid thaigryta;) hihi. heeeja sverige:D

2009-01-18 @ 17:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0