gott nytt år!

då va det 2009 då :D och jag är fortfarande vaken! ett under :D frågade på sjukhuset igår om jag behövde ta min medicin för jag blir bara trött av den, och dom sa att jag bara behöver ta den vid behov :D så idag tog jag den bara imorse och imorgon skiter jag i den helt, inte kortisonet då men primperanen :D
så tänker man såhär; här har jag gått och vart trött i snart ett halvår varannan vecka helt i onödan :O för jag är verkligen inte trött nu. inte på samma sätt som innan iallafall :P hade det vart en vanlig dag med mediciner hade jag gått och lagt mig kl 22 som alltid. är så glad att jag fick uppleva 00 slaget med alla :D
sen hände det lite saker hos eneida som va mindre roliga :( så nu sitter vi hemma hos oss istället :D funderar på att gå och sova snart. dom andra fortsätter nog med efterfesten men det är lugnt :) madrass får dom gå ner och hämta sen dom som vill sova här :P

gott nytt år till alla :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0