god morgon!

tack sandra för tipsen :D hade inte en tanke på att man kunde dricka juice till frukost :D

idag gick jag upp kvart i 8, lagom kul på en lördag. fast alla dagar i veckan är ju som lördag för mig just nu och det är inte alls kul!
anledningen till att jag gick upp så tidig är att jag ska tvätta min dunjacka. själva tvätten går på knappt en timme men torktumlingen skulle ta 8-12 timmar vilket betyder att jag behöver så lång tid på mig som möjligt under dagen. man får bara tvätta från 7-22.
hade egentligen tänk att gå och lägga mig när jag slängt i jackan och gå upp en timme senare igen men så kom jag på att det är ingen idé. måste duscha, äta frukost och gå ut med barro innan 10 för då kommer pappa mamma och stefan hit. vi ska till sara och lämna en grej sen ska vi till tornby för att kolla på väska till mig som jag ska ha i skolan :D kanon!

om man skulle duscha då kanske.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0