god morgon

idag kan jag faktiskt skriva God morgon i rubriken för idag är jag uppe hyffsat tidigt :D för att vara mig iallafall.

ska väcka gustav kl 10 och sedan äta frukost. sen ska vi ta en promenad med barro till supermarket och handla lite. jag behöver bla. mer a-fil och lite aktimel.
när vi kommer hem igen tänkte jag att vi skulle städa lite, damma, dammsuga osv, inga roliga grejer med andra ord. men man kan faktiskt få städningen riktigt rolig :D om man drar på sin favoritmusik på väldigt hög volym och sjunger med så högt man bara kan samtidigt som du städar, då bli det kul! :D sen får man gärna dansa lite med dammsugaren med ;)
det dumma är ju att jag och gustav inte alls lyssnar på samma musik så det blir bara roligt i några minuter, sen kommer hans musik, sen blir det kul i några minuter igen :P men dom här minuterna går så fort för man vet att det inte kommer en till bra låt efter sen :(

ikväll blir jag nog ensam hemma, eller barro är såklart hemma med mig :D gustav ska antingen till lkpg med gustav och tc eller så ska han och eric på en liten utflykt till stockholm men jag skulle tro att det inte blir något med det :P

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: sara

ska gustav till linköping med gustav och tc? :P

2009-01-16 @ 10:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0