glad

idag har jag vaknat på världens bästa humör :D eller jag va på lagom humör när jag gick upp, det va när jag kom ut med barro som jag blev på så bra humör :D solen sken, ett par minus, lite snö, det va lagom kallt så man frös inte och så kändes luften hur frisk som hellst :D kanonväder! man ville bara va ute och gå :D
så jag kom på en kanonidé, nämligen att när vi går upp till annike sen så fortsätter vi till skogssjön med så får vi en ordentlig promenad :D ska bli skönt!
vi ska som sagt upp till gustavs mamma om en stund och käka mat :D

fick ett sms av mamma nyss med. hon frågade om vi ville komma till thn innan skolan börjar och det vill vi ju. så vi åker på onsdag efter att vi besiktat bilen, kanon!

igår åkte vi hem till zandra och eric en sväng. tvättade bilen först så den frös givetvis. vi skulle åka till donken lite innan 00 för alla va vrålhungriga, men så när vi skulle låsa upp bilen så fick vi bara upp en dörr så det va bara att börja klättra in allihop :P väl framme så satt jag och z kvar i bilen för att få upp värmen så låsen skulle tina :D
släppte bara av dom andra på vägen hem för jag va trött och ville sova + att barro va hemma själv med. när jag kom hem så fick jag upp låset på min sida men när jag skulle låsa igen så låste sig inte dörren :S men till slut gick det iallafall :P

nu ska jag äta frukost, sen ska jag damma och dammsuga lite och sen blir det en lång härlig promenad :D

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Sandy

Jag gillar hur du alltid lyckas åka till trollhättan när jag åker härifrån :P

2009-01-04 @ 20:05:16
URL: http://malibub.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0