fredag!

idag åkte jag med tåget som gick 20 minuter senare :D synd bara att man vaknar innan klockan och inte kan somna om sen men men. åkte till sjukhuset i lkpg för att ha föreläsning.
vi kommer ha 4 speciella föreläsningar som är mer frivilliga än dom som redan är frivilliga :P med det menar jag att vi kommer ta upp sånt vi läste i grundskolan/gymnasiet för att färska upp minnet. som idag, då hade vi kemi. detta kommer vi ha användning av när vi ska räkna på mediciner ågrejer. dom andra 3 föreläsningarna kommer vara biologi, om människokroppen osv, kanonbra! kemin kom verkligen tillbaka där, allt som krävs är lite repetition :D + att man lärde sig lite nytt med!

när föreläsningen va klar åkte jag och sara (en tjej i min klass) till universitetet i lkpg för att fixa våra e-postkonton. vi hade lite tur när vi gick tillbaka till bussen, behövde inte ens vänta 1 minut utan den kom när vi gick till hållplatsen :D sköönt! sen satt vu och pratade på stationen i nån timme medans jag väntade på sara (min syster). svårt med 2 sara nu :P syrran och jag skulle iaf in till stan och kolla lite. hon hade läst min blogg från igår och ville hjälpa mig att komma på fötter igen, gulligt va? :D så hon köpte 3 par snygga örhängen till mig som jag ska ha till mina kepsar tänkte jag :D sen köpte hon en ögonbrynspenna till mig eftersom mina ögonbryn i princip inte existerar längre :D jättesnällt! gick förbi Gina också, där hittade jag ett par jeans. sara erbjöd sig att betala halva :D men mamma skulle ge henne pengar sen ändå. jeansen va ljusa och slitna, det va hål på knäna och på låren, jättesnygga :D så på måndag om det blir bra väder ska jag ha mina nya jeans, mina nya vita sneakers, ett snyggt linne, keps och ett par av dom nya örhängena :D förhoppningsvis kommer jag känna mig skitsnygg i skolan på måndag!! :D

nu måste jag komma på något att äta. ska in till nkpg med 17.48 tåget för Fångarna på campus :D ska bli kul! som fångarna på fortet tydligen, men celler och gåtor. hoppas att det kommer en del folk med så vi kan vara flera lag. det funkar ju inte om det bara kommer 12 pers som det gjorde på campusvandringen :O 12 pers av 73!  

så skönt med fredag också :D det är ju nu man kan börja njuta av helgen igen :D woho!

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej

Inte visste jag att det var redan trasiga byxor du köpte, kunde bara ha sagt till för sådana har jag, så hade du sluppit köpa dom för dyra pengar... Skämt åsido det här inlägget lät mer positivt än det förra, kul. Du kommer att bli fin igen även om jag tycker att du är fin som du är. Och du har vänner som tycker om dig, Det kommer att lösa sig i skolan med, ge det lite tid bara. Kram mamma

2009-01-23 @ 17:15:34
Postat av: sara

känns bra att läsa att du blev glad :)du kommer bli skitsnygg!!

2009-01-23 @ 18:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0