fredag

idag sov vi till typ 10, då ville barro ut så gustav tog en promenad med honom. har kollat på tv sedan dess. gick nån kass film om nått spel på 3an, typ som Jumanji ni vet? fast denna gången hamnade dom i rymden. sen kollade vi på slutet på dokumentären om brittan, den va faktiskt bra :D
käkade frukost för en stund sen med, macka med skagenröra och stenbitsrom :D gott!

ringde sjukhuset nyss med angående mitt sjukintyg som jag inte fått än :O mitt förra gick ju ut sista december så jag måste ha ett nytt så jag kan få ersättning fram till den 18 januari för sen börjar jag ju plugga :D
är skitnervös inför skolstarten, va inte ni med det? hopaps det kommer gå bra iallafall.

nu ska vi ut med barro en sväng, sen in till stan så gustav får kolla på jeans och sen kanske upp till annike en sväng :)

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: terrii

ja va me supernervös innan, men sen när man väl börjar e de skitskoj verkligen å man träffar ju massa nya kompisar, dock kommer du inte träffa nån som e lika ball som mig;) ne skämt å sido, du kommre få skitskoJ!

2009-01-03 @ 01:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0