föreläsning

idag hade vi som sagt föreläsningar hela dagen 4 stycken blev det. så jag drog på mig myskläderna imorse så det skulle vara skönt att sitta hela dagen.

på lunchen fick jag sällskap av daniel från basgruppen och 2 av hans klasskompisar :D kul!

åkte till tornby när vi slutade, mötte gustav och kim där. shoppade lite :D vet att jag skulle vänta tills jag fyller men jag vill ju känna mig snygg nu och inte om en månad :P kommer ju finnas mer kläder man vill ha då :D köpte mer örhängen, ett halsband, en tröja, en väst och ett par jeansleggins :D ett par skor blev det också. sammanlagt gick allt på 600 bara så det va inte så farligt :D

nu kollar jag på top model och sen blir det hopkins. efter det kallar sängen :D börjar halv 9 imorgon med, då ska vi träffas i basgruppen

god natt!

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad var det f´ör jeansleggins? :) från vila eller? färg?

2009-01-29 @ 23:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0