bra sverige!

då va handbollen slut och sverige besegrade kuba med 41-14 :D patrik ekwall intevjuade jonas larholm efter matchen och frågar "vad tycker du om matchen?", jonas svarar "jaa, den va spännande...lite" hahahaha! tror nog han kom på sig själv där. jag menar hur kan en match vara spännande som är avgjord efter 15 minuter? sverige va överlägsna och den enda spänningen som man hade tillslut va om dom skulle vinna med 30 mål eller inte, som spanien gjorde över kuwait (47-17).
imorgon kl 18.00 ska jag bänka mig framför TVn igen för då möter sverige sydkorea :D den kan däremot bli spännande!

imorgon ställer jag klockan på 8.00. ska upp, gu ut med barro och sedan göra mig iordning för att åka in till lkpg. ska hämta sara halv 10 och sedan åker vi till campushallen för att kolla på min kusin när hon tävlar i friidrott :D ska bli kul! hon ska tävla i 4 grenar, 60 m hinder, längdhopp, höjdhopp och kula :D hoppas det går bra för henne!

nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske är något mer på tv. måste gå ner till tvättstugan och kolla om min jacka är klar.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0