bättre

idag känner jag mig mycket bättre. mår inte illa längra iallafall men är fortfarande dålig i magen :S behöver dock inte springa på toan lika ofta. ni anar inte hur glad jag är för att slippa gå på toan just nu, det gör så fruktansvärt ont när jag väl måste, ibland är det inte långt från tårarna! 

igår låg jag i sängen nästan hela dagen men det gjorde nog bara gott :D kollade på TV, skrev lite i min nya almanacka. det vanliga ni vet, födelsedagar framför allt men också mitt nollningsschema :D är så förväntansfull över att börja skolan nu så jag vill nästan inte vänta en vecka till! synd bara att det blir behandling första skolveckan men jag tänkte köra utan mediciner denna gången med så jag borde orka :D kortisonet måsta jag ju ta men frågan är bara när man ska ta det? kl 8 står det på mitt medicinschema men det skulle bara kännas dumt att dra upp medicinen i skolan, eller hur? jaja, det löser sig väl :)
skrev ut mitt antagningsbesked igår med så nu är det klart också. måste köpa ett årskort också så jag kan pendla. hoppas verkligen på lkpg nu! känns mycket lättare att få lägenhet där + att sara bor där med. sen blir det inte så långt till mjöby om gustav skulle få jobb där, då skulle han kunna ta bilen på morgonen, måste dock skaffa en bil först :P nej, men allt skulle kännas så mycket närmre även fast det skulle ta lika lång tid att ta sig till skolan i lkpg som nkpg.

idag måste det dammsugas här hemma. jag ska duscha med. måste kolla när cremefraichen går ut med, måste kanske laga min korvstroganoff idag med och frysa in. känner att jag inte kan få i mig så mycket riktig mat än. imorse va det knappt så jag fick i min bananen :D filen gick lite bättre iallafall :D

mailade till dom som har hand om nollningen igår med och berättade hur läget ligger till med cancern å allt. känndes jätte dumt att dra iväg ett mail så bara men vad ska man göra? hade kännts ännu mer dumt och jag ringt.

nu ska jag försöka få i min en clementin, sen blir det dammsugning.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0