autografer

jag och gustav har spelat en omgång familjegeni nu :D synd bara att gustav vann men det va jämt! båda stog i mitten och skulle bara svara rätt på sista frågan.
käkade lite dipp med grönsaker till det, mm! morötter, gurka och blomkål. köpte dextrosol med :D en med citronsmak och en med tropiska frukter, skitgott ju! har snart ätit upp båda paketetn så om dom funkar som dom ska så borde jag kunna vara uppe länge idag :P

hittade en skitbra grej till våran fältstudie förut med :D äntligen fick jag lite resultat av all sökning.

när vi va och käkade kebabtallrik förut började vi prata om autografer så aldeles nyss va jag nere och hämtade mitt gamla autografblock för att kolla vilka autografer man lyckats samla på sig under åren :D dom flesta var självklart handbolsspelare från Bengans tid, nästan hela laget har jag lyckats få ihop :D lövgren, wislander, vranjes, lindgren, olsson, boqvist, ahlm, gentzel, andersson och säkert nån mer som jag glömde nu. hade även några från damernas sida men den mest kända som spelar än är tina flognman, linjespelaren :D

nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. vänta på att gustav spelat klart lite Xbox så vi kan hitta på något :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0