antagning

har precis skrivit ut mitt antagningsbesked som man ska ha med till uppropet på måndag :D såg att jag ligger som reserv nr 14 för linköping så chanserna är ganska goda ändå :D låg ju som reserv 19 eller 21 när jag kom in i norrköking :D ser verkligen fram emot det :D vi har inga föreläsningar första veckan med så det gör ändå inte så mycket att behandlingen ligger där, då är jag ju med hela första veckan med föreläsningar istället :D så det är både positivt och negativt, dock mest negativt. nu måste jag ju dras med behandlingar i en vecka till. en vecka kanske inte låter så mycket men har man vart bunden vid det i 6 månader och inte fått göra allt vad man velat så är den veckan viktig.

åkte med gustav och kim och handlade förut med. mest för att jag skulle lämna mitt sjukintyg till F-kassan så jag får min ersättning. han bara va inne på kvarnen i kanske 10-15 minuter sen kom spykänslan så jag va tvungen att springa upp på parkeringen och sätta mig i bilen. hatar att va sjuk! usch! men där fick jag väl för att jag sa för inte alls så länge sen att jag inte är gjord för att bli sjuk. men jag är faktiskt inte det :P kommer inte ihåg när jag va sjuk senast. fick iallafall med mig ett paket glass och multivitaminjuice därifrån :D dom sa på sjukhuset att jag skulle dricka mycket och vatten är inte så gott om man ska dricka det hela tiden.

har laddat ner lite ny musik med, brittans 2 senaste singlar wonanizer och circus, jordin sparks nya tattoo, pokerface med lady gaga och katy perrys hot 'N cold :D dom är riktigt bra! :D

har inte vart på toan på 4 timmar snart :D ett framsteg, man kanske är på bättringsvägen :D hoppas! nu blir det sängen igen.

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: sara

nickelback - gotta be somebody! ett måste

2009-01-12 @ 16:44:55
Postat av: Anonym

Himla bra blogg! :)

2009-01-12 @ 16:52:22
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0