31-25

sverige vann matchen :D gött sverige!!! 31-25 tror jag det blev till slut, kanon! det va en bra match, kul att kolla på :D synd bara att domarna la en sån konstig nivå på vad som va tillåtet och inte att sverige fick 16 utvisningsminuter i första halvlek :O alltså över halva halvleken med en man mindre. arrhenius hade fått sina 2 tvåminutersutvisningar efter 12 minuter :O inte alls bra, han är viktig i försvaret. för er som inte har reglerna i huvudet så resulterar en 3e utvisning i rött kort och han hade inte fått vara med mer. värre va det för kim andersson som fick 3 utvisningar och därmed rött kort. den sista utvisningen va det ingen som fatta, han rörde knappt spelaren men men :P gustavsson, linjespelaren som fick hoppa in istället för arrhenius fick en 2 minutare i anfall :O nästan omöjligt! en koreans spelare verkligen försökte knuffa ut honom från sin position och höll på att dra med gustavssons tröja, då dömde domaren 2 minuter till bådatvå, hahaha! what?! aja, sverige vann ändå vilket visar på vilja! stort plus till jonas källman, oscar carlén, lukas karlsson (gjorde ett fantastiskt inhopp som playmaker istället för dalibar doder som blivit magsjuk) och även målvakten andreas palicka som storspelade :D jonas larholm va också väldigt bra! det är sånt som gör en handbollsmatch så rolig att kolla på :D väldigt synd att lukas karlsson skadade sig :S vem ska sverige ha som spelmotor nu då om dalibar inte blir frisk? och kim andersson, kommer han få stå över nästa match pga sitt röda kort? i så fall ligger sverige risigt till på 9m fronten. carlén kommer få visa stort anvar, yngst i laget, född 88, det är ingen dålig uppgift.

vill inte missa matchen imorgon!!! men ska man nollas så ska man :D vi ska ha teambuildinglekar å grejer på kvällen för att lära känna varandra :D ska bli skitkul!

har precis duschat med så slipper jag gå upp tidigare imorgon för att göra det :D ska göra iordning min frukost snart med fall jag måste äta den i bilen. ska nämligen till vårdcentralen direkt imorgon innan jag äter och om det tar för lång tid så måste jag åka på en gång. men om jag är där när dom öppnar så borde det inte ta tid? om jag står där först i kön :D

tog min dagliga skål nummer 2 med a-fil nyss med, men denna gången spicade jag till den med lite bananklyftor :D gott!

funderar på att gå med barro upp till eric och gustav sen så får han en ordentlig kvällspromenad :D har ändå inget att göra. men om jag känner mig själv så kommer jag inte orka :P det är ju en redig bit att gå härifrån.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0