2009

vet inte rikigt vad jag ska skriva idag. hade kul igår iallafall :) och det är väl huvudsaken. ska ta och lägga upp bilder från finland och igår nån dag nu när jag orkar. kanske sen, vem vet.

nu försöker vi klura ut något att äta idag, vi har inte tagit fram något ur frysen så vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på, makaroner kanske? jag ska göra en smoothie och en varm oboy nu iallafall :D

har ett nyårslöfte med, kommer säker glömma bort det lite då och då men det kommer bli betydligt mindre. jag ska nämligen köra ett år till utan godis men den här gången ska jag även vara utan chips och dricka, alltså typ cola, fanta osv, det med massa socker i. önska mig lycka till :D

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka till, hoppas du klarar det, men du om någon gör väl det

2009-01-03 @ 16:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0