090106

snart en vecka sen det va nyår och 2 veckor sen det va julafton :O snacka om att tiden går fort!

står snart inte ut mer med mina fötter. kunde knappt gå när vi va ute med barro förut. blåsor på båda hälarna, båda stortårna, blåsor påväg på typ 3 tår till och ont i lilltårna. känns som jag ska få blåsor under fötterna också :S ska sätta plåster lite överallt sen när jag duschat, får hoppas att det hjälper.

idag vet vi inte riktigt vad vi ska hitta på. det enda jag vet att jag ska göra är laga mat. ska fixa thaigryta :D kommer bli jättegott! duscha ska jag göra också men det tar ju inga tider.
packa måste vi göra idag med så att vi bara kan hömta upp barro imogon när vi besiktat bilen och sedan åka till thn :D kommer bli såå kul! vi ska spela massa wii och bara ta det lugnt. fika ska vi göra med :D
och imorgon när vi kommer fram ska vi väl äta något sen ska vi till göteborg och kolla på thereses handbollsmatch :D wiii! hon skulle skriva upp mig på nån lista så jag får gå in gratis, gött :P måsta bara ringa pappa först och fråga fall vi kan låna hans bil och om mamma kan ta hand om barro sålänge men det gör hon nog så gärna :D

sitter och lyssnar på glasvegas album, riktigt bra faktiskt! borde ni ladda ner och lyssna på.

bara 13 dagar kvar tills jag börjar plugga med, nervöös!

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0