what?!

11.30

"Det är olika hur mycket hår varje enskild cancerpatient tappar. Håravfallet kan variera från en lätt uttunning av håret till fullständig skallighet. Det är stor sannolikhet att håret kommer tillbaka igen när kemoterapin är avslutad. Det nya håret kan ibland vara kraftigare och mörkare och ibland också lockigt."

vadå stor sannolikhet? finns det en chans att man inte får tillbaka håret?!

ska fortsätta leta, uppdaterar detta inlägget efter hand.

12.00

Läste en blogg nu att det tog ca 2 månader för henne innan håret började växa ut. mer än så har jag inte hittat men jag antar att det är lika för alla. jag hopaps att mitt hår kommer börja växa på en gång så jag kan skita i mössan :D

ska fråga sjuksköterskan på tisdag om håret :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0