snaaaart!

då har man vart lite duktig då. har diskat och torkat av alla dörrlister hemma. man ser precis vart folk sätter händerna :P har dammat ur fönstrena med.

nu kommer mamma snart :) fick ett sms nyss där hon skrev att hon snart är framme. hon ska vara med när jag pratar med läkaren imorgon. undra vad varför jag ska prata med läkaren imorgon? det måste nästan vara för att få imformation om vad som händer när behandlingarna är slut :D på tisdag får jag förhoppningsvis min näst sista, det betydar att om 2 veckor och 2 dagar så är det slut på skiten!!!! fy fan vad skönt! och efter det tar det ca 1 månad till mitt immunförsvar är helt notrmalt igen och då kan jag börja leva normalt igen :D vilken känlsa! och mitt hår kommer börja växa igen :D måste fråga läkaren hur lång tid det tar innan det börjar växa, kan ju inte ta så lång tid?
kan knappt fatta att om nästan 2 veckor går jag ut från sjukhuset och allt är över och jag klarade det! då har jag utstått 7 månader med cellgift, det har vart en del av mitt liv men det är en del jag verkligen inte kommer sakna :D

älskar dig gustav

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0