störtlopp

jadu therese, jag blev ite förvånad själv att jag ens ville kolla :P men vad finns det annars att se på en lördag?

vi tänkte va lite smarta att gå med barro innan damernas störtlopp så vi skulle slippa mitt i. när vi kommer in så säger dom att det är start kl 15 så gustav skyndar med disken och jag tog en snabbdusch men så helt plötsligt så säger dom att dom ställt in :P men man får väl se det positivt, vi har fått en del gjort så nu kan man ta det lugnt igen :D eller jag ska iofs laga mat snart men det har jag inte gjort på länge så det gör inget :)

skola imorgon då. ska träffa basgruppen kl 9 utanför hub.

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: terro

inte ett jävla skit de e de som är de värsta.. snälla snälla snälla;)

2009-02-08 @ 19:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0