skola

blev inga semlor alls igår, köpte godis på konsum istället :P kollade på beck med innan vi gick och la oss. hade redan sett den men det gjorde inget.

fick reda på att det blir behandling imorgon med så det är kanon :D pratade med läkaren om vad som kommer hända efter och jag ska på kontroller i ca 3 år efter sista behandlingen. första CT/PET röntgen är ca 2 månader efter sista behandlingen och efter det så komemr dom kalla var 4e-6e vecka för kontroller om jag fattade det rätt. men det blir såklart mindre och mindre, tillslut kommer jag bara gå en gång i halvåret. och att få ett återfall och få tillbaka skiten det existerar inte för mig just nu! nu vill jag bara vara frisk och koncentrera mig på pluggandet :D ett återfall skulle vara katastrof, min värld skulle gå under!

nu sitter jag i skolan och har biblioteksundervisning. vi ska lära oss hur man söker i alla database och hur man lånar böcker och det är ju bra att veta, speciellt om man sitter hemma och behöver hitta något till nått arbete man håller på med.
nej, nu är pausen slut, tillbaka till verkligheten.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0