shopping

träffade min basgrupp kl 10 imorse. vi hann inte riktigt börja innan jag skulle iväg på behandling. fick dock ett mail från janni om vad var och en skulle hitta information om, kanon! :D så jag försökte hitta så mycket info jag kunde om hur det var att lära sig förr i tiden. hittade inte så mycket så jag ska försöka hitta någon bok på torsdag innan basgruppsmötet. vi har tills på fredag på oss att hitta allt för då ska vi ha seminarium.

behandlingen gick bra som vanligt. fick en positiv överraskning, dom har tydligen tagit bort en av påsarna så jag behövde bara vara där i 3 timmar istället för 4 :D underbart!
åkte hem efter det och pluggade sen bar det av till linköping igen.

kunde inte hålla mig ifrån shoppandet nu heller :P hittade en jacka i fuskskinn på HM som va superfin :D hittade även en stooor halsduk på åhléns som jag ska ha till :D kan dock inte använda jackan än eftersom den slutade vid naveln ungenfär så det får bli till våren. eller så får man kanske pina sig nån dag :P ska iallafall få jackan av mamma i födelsedagspresent, snällt!!

 här är jackan :D I'm lovin' it!

nu ska jag snart ut med barro och sen blir det sängen, börjar halv 10 imorgon så...

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jackan var kanon fin! Hoppas det går bra i skolan och att du mår bra! Lyckades äntligen fixa internet i mitt rum med nu! Så nu behöver jag inte ligga efter i läsandet av din blogg, vilket de har blivit en del tyvärr.. Men vi får ses någon dag gumman! Tänker på dig! Puss

2009-02-04 @ 00:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0