seminarium

kände mig mycket mer utvilad imorse när jag gick upp :D gustav följde mig med barro till tåget så jag fick sällskap dit med, en bra start på dagen tycker jag :D
kl 10 mötte jag upp dom andra i basgruppen för att gå igenom morgondagens seminarium och lite annat smått och gott. Så nu hoppas jag att vi kommer göra bra ifrån oss på seminariet imorgon där vi ska presentera lärandet då och nu i princip. och även hur vi tror det komemr se ut i framtiden. ska dela upp storgruppen i mindre grupper och låta dom diskutera.
slutar kl 12 imorgon med så det ska bli skööönt! helg igen och nu kan man verkligen känna att det är helg :D har lite plugg att fixa i helgen med som ska vara klart på måndag. inte riktigt lika kul men det ska väl gå :) ska kanske springa in på biblioteket och låna nån bok om vad alkohol gör med kroppen både på lång sikt och kort sikt. det är nämligen det som vår frågeställning tills måndag handlar om. det är såhär man lär sig när man läser PBL. vi får ett scenario, pratar om vad det handlar om, brainstormar, kategoriserar och sedan kommer vi fram till vad vi vill veta mer, alltså våran frågeställning. på så sätt lär vi oss :D mycket att göra hemma dock.

funderar på att börja läsa min ena bok till tentan. hoppas jag får den andra imorgon eller på måndag. dock övern en månad kvar till tentan men det kan ju vara bra att ha läst igenom böckerna så man vet vad det handlar om och kan ta ut det viktiga :)

måste ändra lite på mitt förbättringsprojekt med.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0