rihanna

såg precis en bild på rihanna på www.tmz.com hon har blåmärken i ansiktet och blodiga läppar :S antar att alla har hört om misshandeln? har man kunnat undgå? fattar inte hur man kan göra en sån sak mot en tjej :O

såg en dokumentär i onsdags med om en tjej som föddes utan ansikte :O helt sjukt! man fick se en bild från födseln och det enda man såg va två kulor (ögonen) och ett stort hål som va munnen. det såg inte ut som en människa :O ska försöka hitta en bild om det går, eller söka på youtube kanske? ni bara måste se. Julianas kamp om ett nytt ansikte eller nått hette den.

börjar bli ganska trött nu. kim jonas och rasmus är här men dom ska hem till kim när jag vill sova så det är skönt :) det blev 2 cider för mig ikväll. när jag inte ens hade druckit halva första så började jag känna av alkoholen :P haha! billig fylla! är dock inte full nu, bara trött.

lägger in en bild sen om jag hittar på Julianas ansikte..

älskar dig gustav

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0