plugga

nu ska snart jag och gustav ut med barro. ska gå förbi posten och hämta mina skor från asos :D wohoo! måste hem och prova sen! ska förbi systemet med, gustav rasmus och eric ska ut i lkpg ikväll. sara och anna och kanske zandra kommer och gör mig sällskap sen :D ska bli skitkul! tänkte köpa lite tilltugg till kvällen eller om vi kanske ska göra det när dom komemr sen? jaja..

hade egentligen tänkt plugga när jag kom hem förut men jag va så hungrig att jag va tvungen att äta och sen blev det ingen idé att börja, hade knappt ens hunnit börja :P så jag ska ta tag i det när vi komemr tillbaka med barro sen :D har ju hela helgen på mig men vore skönt att få det klart. Ska besvara frågan "hur påverkas människokroppen av alkohol". hittade en bra bog i biblioteket förut men den är på engelska så det kan nog ta lite längre tid än normalt, tyvärr.

seminariet idag gick bra för alla grupper :D och handläggarna tyckte också att det var bra. det är våran basgrupp som ska hålla i det om en vecka så nu vet vi ungefär hur vi ska göra. måste komma igång med fältstudien med som sagt eftersom det är det det ska handla om på fredag. många "det" där kände jag :P

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det vet väl alla hur kroppen påverkas av alkohol....

man blir lealös och glad...Stefan instämmer, slappare går inte att hitta.

Kram

2009-02-06 @ 20:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0