orkar inte mer

min motivation till pluggandet idag logger på noll, kanske lite minus till och med. Pluggade ju konstant på sjukhuset så pluggat har jag gjort men nu när jag sitter hemma så går det bara inte :S gustav har förhört mig på hälsoteorier och lagar. lagarna måste pluggas på mer men hälsoteorierna har jag ganska bra koll på men det måste finslipas.
har gjort frågor som man kan förhöra sig själv på om man vill :D alla tiders.

tänkte gå ut en sväng med barro nu, min mage känns som en bulldeg så det kär behövas! :S sen ska jag kolla på "rätt man för linda" kl 20 på 5an, haha! vet inte hur intresserad jag är av att kolla men man får sig nog ett gott skratt iallafall.

imorgon ska vi fortsätta med rapporten hemma hos Janni efter föreläsningarna.

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Sara

Men oj vad duktig du är som pluggat så mycket! Själv har man inte varit fullt så duktig:S

2009-02-27 @ 21:17:53
URL: http://poisoneed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0