onsdag

fyyy vad trött jag va imorse när klocan ringde! eller jag vaknade 5 minuter innan den ringde så jag gick upp men jag va som en zombie! och på föreläsningen kunde jag knappt hålla mig vaken :S fick verkligen kämpa för att hålla ögonen öppna! den andra föreläsningen va likadan.
gick och käkade med sara från min klass på campus us. hon skulle ändå dit och köpa böcker av en tjej :) sen gick vi på stan och kollade lite, sara hittade ett par skitfina stövlar inne på din sko :D

dom andra föreläsningarna handlade om stress, den sista va riktigt intressant! lite synd bara att dom säger att det dom visar på datorn kommer ligga på Its' (våran studentportal) så sent in i föreläsninge, då har man suttit och antecknat som en, jag vet inte vad och ändå knappt hunnit med. sånt vill man ju veta i början så man slipper anteckna allt som står så man kan skriva ner det man tycker är viktigt som sägs istället + att man hänger med i allt dom pratar om då, men men.

fick skjuts av mamma hem, hon hade inte åkt än men nu är hon påväg hem. har vart kul att ha haft henne här :D 

ikväll ska jag nog kanske gå och lägga mig direkt efter top model så jag inte är lika trött imorgon :S vill dock se Hopkins kl 21 men måste nog tyvärr skippa det.

nu ska jag och gustav kolla lite på tv :D ligga och mysa i soffan tills man ligger så obekvämt att en av oss får flytta till andra soffan :P man får inte riktigt plats två om man sk aligga ner, lite synd.

älskar dig gustav! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0