melodifestivalen

igår åkte vi som sagt in till lkpg för att kolla när sara spelade match. synd bara att dom sög :P nej då, dom va väl bra för att vara 16 eller hur gamla dom nu är? sara försökte iallafall men det är svårt att prestera när dom andra i laget varken kan ta en hård och rak passning eller ens passa rätt. så tyvärr förlorade dom :(
åkte hem till sara medans hon duschade för att hämta hennes bälte som hon inte kunde vara utan till ovven.

på vägen hem stannade vi på city gross och handlade massa chips till melodifestivalen :D köpte ostbågar, sånna där stjärnchips och 2 rör pringles :D lite mjölj blev det också och tunnbröd med skagenröra, mmm!
kom hem precis när melodifestivalen började, snacka om timing!
tyckte bara om emilia och marie sernholt och marie gick inte ens vidare! but why!? hon va helt klart bäst och låten va med bra :D och vilken utstrålning hon hade! men nej då, då ska carolina af ugglas gå vidare både framröstad av den internationella juryn och av folket, vad har alla för smak?
och det nya röstningssystemet då? man ska rösta 10000 miljarder gånger innan man får reda på vem som gått vidare. sen fatta inte jag en grej. carolina af ugglas gick vidare till andra chansen va? sen fick hon en till chans från den internationella juryn. men om hon går vidare från andra chansen så är det ju ingen idé att hon är med och fightas om platsen som en av dom som den internationella juryn röstat fram, eller? ska hon gå vidare två gånger då och få hennes röster dubblade i finalen om hon nu går dit? nej, det nya systemet sågas vid fotknölarna som dom skrev på aftonbladet! usch!

när jag gick med barro efteråt så snöade det skiitstora snöflingor! det va som bollar :P barro gillade det såklart men jag tyckte inte det va så kul när dom letade sig in i jackan vid nacken :P
kollade på Oceans twelve sen, mest för att varken jag eller gustav fattat/kom ihåg hur dom snor ägget. och såhär i efterhand så kan man säga att filmen är ganska dålig, man får ju egentligen inte ens se själva stölden. man fattar inget!

imorse vaknade jag halv 10 och trodde klockan va typ 12 :D skitpigg och på bra humör! jag och gustav tog en promenad med barro på nåstan en timme, skööönt! eller det va skönt i luften, slasket va mindre skönt :P

funderar på att börja läsa i mina kursböcker, har ändå inget bättre för mig.

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: therese

så du har börjat titta på melodifestivalen du;)

2009-02-08 @ 13:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0