megafest!!

mitt förbättringsprojekt fungerar såå otroligt bra att jag slipper plugga idag :D imorgon vet jag dock inte hur mycket det blir, vi kanske kommer på mer att görsa då men just nu är jag klar med allt, underbart!

just nu sitter jag hos sara och kollar på sex and the city :D det är ju såå bra! och snart är det sista avsnittet av top model, ännu bättre!

Gott folk, på tisdag gör jag min sista behandling om blodproverna på måndag är bra men det ska dom ju vara :D så lördag den 21a feb ska jag ha megafest :D en såndär fest som vi brukade ha hos oss när alla hade så kul! :D det ska bli en repris av min 20års fest ungefär :D har ännu inte börjat prata med folk eftersom jag inte vet om det blir behandling än eller inte men boka in den 21a ifall att :D jag längtar!!! jag ska festa igen och fira! jag ska öppna min champagneflaska som jag har hemma och dricka direkt ur och vara så glad :D festen är alltså för att fira att jag äntligen är frisk :D kan ni fatta det, om en vecka är jag frisk! frisk!!! efter 7 månader med cellgifter som förstört så mycket och orsakat sån smärta. jag är så jävla glad! ursäkta ordvalet men det går an just nu :D
som sagt, boka in den 21a feb :D skriv gärna en kommentar om ni vill komma för alla är välkomna!

nu top model, sen hopkins :D

älskar dig gustav!

ps. kunde inte åka hem idag heller, gustav är fortfarande sjuk men mår bättre. vill inte riskera att få uppskjuten behandling.

Kommentarer
Postat av: therese

jag kommer nog, fast de vet du ju redan. å hilly

2009-02-11 @ 22:10:28
Postat av: saraaa

i'll be there!

2009-02-12 @ 17:35:18
Postat av: Mamma

Hej

Jag är lite orolig... att festa som det låter att du har tänkt, det är bara 4 dgr efter behandling!!!

kommer din kropp att orka så snart inpå???

Kram

2009-02-12 @ 22:20:48
Postat av: Zandra

YÄY, är så glad för din skull gumman! Kommer bli en kanon fest för din skull!

Jag kommer vara där, lita på de :D

Puss

2009-02-13 @ 00:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0