lugn!

idag har jag haft en betydligt mycket bättre dag än vad jag hade igår :D seminariet gick bra, varken mer eller mindre, bara bra. vi presenterade det vi skulle men inte på ett fantastiskt sätt kanske :P dock hade vi inte så mycket att komma med eftersom vi skulle berätta om våran fältstudie och vi har inte kommit så långt på den än. På måndag ska vi till cloetta och intervjua dom, sen ska vi passa på att köpa massa choklad :D mums!! på tisdag ska vi till ett älreboende och prata med dom och om vi har tur så får vi kanske prata med nån boende med och höra vad hon/han tycker :D kanon!

sitter i biblioteket och pluggar lite så jag slipper det hemma sen. har bara en frågeställning kvar att göra, självklart den svåraste :S ska nog läsa lite i min kurslitteratur som jag började med igår men han inte så långt. kom på att jag skulle laga mat tills idag och då va klockan 20.30 och kl 21 skulle lyxfällan böja. va bara tvungen att se det avsnittet om hur fasen dom skulle lösa sina skulder på 700 000 :O och allt va nästan bara sms lån!
men så kom jag på att jag inte lagt fram några kläder tills idag så jag började rota i saras garderob och efter 1,5 h så hade jag inte hittat ett skit att ha på mig, vi har verkligen inte samma smak :O så när sara kom hem efter kl 22 så hjälpte hon mig :D

sen ska jag ta och lugna ner mamma och pappa lite angående festen jag ska ha nästa lördag. visst, det kommer bli en del folk men det ser jag bara fram emot :D och självklart är jag medveten om att jag inte rört alkoholen på 7 månader (förutom dom där 3 ciderna på sittningen) så jag kommer inte gå på alkoholen för fullt. jag ska bara njuta av sällskapet och ha skitkul! och skitkul har man inte om man ligger inne på toan och spyr vilket jag inte hade tänkt!
sen måste jag påminna er, alltså mamma och pappa, att jag fyller 21 om typ 2 veckor, jag kan ta hand om mig själv och jag vet precis vad jag orkar och inte orkar. däremot är det snällt att ni bryr er :D
ska även lägga till att jag ska prata med dom på sjukhuset på tisdag angående att festa på lördagen. säger dom tvärnej så skjuter jag upp festen, självklart! just nu vill jag bara känna att jag har något kul att se fram emot :D
har jag lugnat er tillräckligt? hoppas det..

tror jag ska åka hem nu. funderar på att ringa gustav och be han hömta mig hos sara :D orkar inte släpa väskan på bussen och sen tåget och sen ända hem :P

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag litar på dig, det kommer att gå bra. Ha kul

Kram

2009-02-15 @ 19:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0