Linköping

hallå allihopa!
hann inte uppdatera något igår. gick upp och tog en sväng med barro, duschade och sedan tog jag tåget in till linköping :D mötte sara på stationen. tog bussen in till centrum för att shoppa :D vi hade fått pengar av pappa och farmor och farfar för att köpa födelsedagspresent för. jag hade länge spanat på ett par skor så vi gick till DNA först så jag fick prova :D och guuud vad snygga dom va på! blev helt kär så dom fick följa med hem. sen gick vi till gina. är det inte alltid så att när man väl är ute för att shoppa så hittar man inget? och när man inte har några pengar så hittar man något i varje affär :P gick iallafall från gina med en randeg tee, skitsnygg till sjusa jeans eller ljusa jeansshorts :D måste bara hitta shortsen för det hade dom inte fått in nånstans, iallafall inte ljusa.
när vi va klara på stan tog vi bussen till tornby. där köpte jag 2 par strumpbyxor och ett par skor till :D hittade ett par vita ballerinaskor för bara 200, som hittat. så jag slog till så slipper jag tänka på det sen till sommaren, kanon :D
tack pappa, farmor och farfar för födelsedagspresenterna :D (termosen och termometern va också presenter).



mormor och morfar hade också skickat paket till oss :D vi fick varsin babyblå halsduk som mormor stickat själv, skitfin! fattar inte att hon kan sånt för det va ingen vanlig stickning. tack mormor och morfar :D

mamma ringde med när vi va på stan från dolt nummer. frågade varför och hon låg tydligen på NÄL (sjukhuset i thn) :O hon hade åkt in igårkväll och blivit kvar. Mamma och stefan hade vart ute och käkat igår så hade mamma svalt första tuggan som fastnade i halsen :S så igår blev det operation men det gick bra som tur va :D så idag ska hon få åka hem :D skönt det! hädanefter så får du tugga maten lite bätre innan du sväljer mamma :D

kom hem vid 18 och hade då en timme på mig att dammsuga, diska och göra mig iordning. vi skulle hem till david för att fira elins 21 årsdag :D vi blev lite sena men vi trodde inte att det gjorde något och det gjorde det inte heller, vi va typ först :P men dom andra kom inom 10 minuter. hade skittrevligt igår :D vi gick tipspromenad med frågor om alla som va där, kul! jag fick en fråga med, "vem fick en ponny i 20års present?" hihi :P det roliga va att gustav hade fel på den, haha! han fatta inte att det va benny dom menade.

idag har jag legat i sängen lääänge! ska in till lkpg idag igen och kolla pånär sara spelar match, hatmatch tydligen så det ska bli kul :D

om man ska äta frukost då och sen göra sig iordning för avfärd.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0