hos sara

han tyvärr inte blogga igår :( va i skolan fån 9 till 16 och när jag kom hem så skulle jag bara käka, packa och sen åka hem till sara. ska bo hos henne tills gustav blir frisk. han har feber och mår inte alls bra, stackarn! jag ville iallafall inte riskera att bli sjuk och få uppskjuten behandling, därav flytten till sara denna vecka :)
kokade lite spagetti och köttbullar innan jag åkte iväg. gustav följde mig till tåget och jag kunde inte ens få en kram innan jag åkte :'( saknar honom!

nu är jag i skolan igen, ledig idag egentligen men vi bestämde i basgruppen att vi skulle träffas i skolan och greja. har massor att göra denna veckan känns det som :O men men, ska inte klaga! vet hur tråkigt det är att inte ha något alls att göra så :P
ska snart börja kolla lite på vad jag hittar om olika hälsoteorier, ska bli intressant.

senare idag ska jag sara och zandra umgås lite och laga mat :D ska bli kul! plugga ska jag göra medans sara tränar så jag får lite lugn och ro. kände igår att när hon kom hem från träningen så kunde jag inte riktigt koncentrera mig :P

ska prova overallen på torsdag med, wohoo! ssk har lila overaller på LiU. känns inte som man kan gå på kravall innan man fått den så jag hoppas det går fort! 400 kostar den men det är det väl kanske värt.

på lördag om 1,5 vecka ska jag ha en mega fest!! :D eller en fest iallafall. hemma hos oss som vi allttid brukade innan jag blev sjuk! ska fira att min sista behandling är gjord och att jag kan återgå till det normala igen :D känner redan nu hur otroligt roligt det kommer bli!

tillbaka till pluggandet då..

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0