godis

igårkväll kollade vi på tv tills jag somnade i soffan, då va klockan inte ens 22 :P så vi gick och la oss och jag somnade igen på en gång :D sov till typ 9 imorse, då gick jag upp och tog en promenad med barro i skogen, det va skönt! solen skiner och det är kalasväder!

alla hjärtans dag idag med då. känns inte :( blir väl kanske lite mys framför melodifestivalen ikväll. köpte en stoor godispåse igår som jag tänkte skulle räcka till ikväll men just nu så kan jag bara inte hålla mig borta från det som är kvar :P borde kanske ta en frukt istället :D

barro blev så glad när jag kom hem igår :D han viste inte vart han skulle ta vägen. han hoppade upp och ner och sprang runt och så fick jag massa pussar såklart :D men när han blir sådär glad så blir han så uppspelt att när han ska pussa en så blir det mer som en smocka i ansiktet med hans nos :P

tror jag ska kolla igenon The Hills på mtv :D men först måste jag fixa tvätten, eller det får gustav göra. när vi kom ner till tvättstugan förut och öppnade facket dör tvättmedlet skulle vara så fick vi en chock! då har killen som tvättade igår haft i typ hela tvättmedelspaketet för det är sjukt mycket tvättmedel kvar i facket och det har såklart torkat. drocg ut facket och försökte skölja ur det, då såg vi att det va packat med tvättmedel där lådan har vart och ner i röret som går in till själva tvättgrejen där man lägger sina kläder! vad fan har han hållt på med?! så vi hoppas att våra kläder är rena sen. satte upp en arg lapp där jag skrev att folk måste göra rent efter sig, speciellt om dom tänkt ta allt tvättmedel dom har till en tvätt! ååh!

älskar dig gustav!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0