god natt

vi fick tag i semlor idag :D stannade i mantorp på city gross när vi åkte hem från linköping. lite synd bara att nästan alla ska envisas med att ha mandelmassa i, det ska ju vara vaniljkräm. men det va gott ändå :D barro fick det sista med mycket madelmassa på och det gillade han :D

pluggade när jag kom hem. har ju ändrat mitt förbättringsprojekt som går ut på att jag ska plugga effektivare :D har gjort ett pluggschema så jag vet mellan vilka tider jag ska plugga så jag får lite struktur på det hela och jag kan säga att det gick mycket bättre :D mycket mer diciplin. tror att jag kommer få mer tid över till annat vilket är kanon :D

nu har vi spelat kort en stund, gustav hade jätteflyt och vann. han fick bara 20 poäng mednas jag och mamma fick över 300 respektiva 400 :O

nu ska jag hoppa in i duschen, måste verkligen duscha idag och givetvis glömde jag bort det förut :S att duscha tidigt på morgonen och sent på kvällen måste ju vara det värsta som finns!

hinner till skolan gör jag med innan behandlingen :D ska inte vara där förrns 11 och vi i basgruppen skulle träffan kl 10 :D vi är ju redan på sjukhuset så det går fort att gå till hematologen.

älskar dig gustav!


Kommentarer
Postat av: Sara

Semlor i nästan januari? Somliga är ju inte kloka!:P

2009-02-03 @ 00:28:37
URL: http://poisoneed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0