god morgon

tanken med morgonen var att sova ut. tyvärr lyckades jag bara sova till halv 9 sen va det kört :( fick dock lite gjort, har läst klart ena kurslitteraturen och ska börja på den andra sen.

har kollat på herrarnas första åk i slalomet med, en svensk ligger 2a :D gött sverige!

gustav berättade för mig nyss med att vi ska hem till hans mormor idag :P jaha. och jag som hade planerat att plugga idag men det får jag göra när jag kommer hem, vi brukar inte stanna så länge. är ändå nästan klar, har bara en fråga kvar och den är nog ganska lätt :)

solen skiner idag med, underbart! ska bli skönt att komma ut med barro i skogen sen :D tror dock att det är ganska kallt eftersom det är klart på himlen. bilarna va frostiga imorse halv 9. förhoppningsvis har det blibit några grader varmare nu.

börjar bli nervös inför blodproverna imorgon :S tänk om det blir uppskjutet! vågar knappt tänka tanken. jag känner mig inte dålig på nått sätt, känner mig frisk som en nötkärna! men det skulle inte förvåna mig om det blir uppskjutet ändå. första gången dom sköt upp kände jag mig ochså frisk.
om allt går som det ska så är jag klar vid lunch på tisdag :D då behöver jag aldrig mer behandling igen!! hoppas jag...

har funderat lite på hur lång tid det tar innan allt hår börjar växa igen. tror jag ska googla på det. återkommer med resultatet :)

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0