födelsedag

tjoho! såg att det va ett par dagar sen jag bloggade men jag hiner verkligen inte med annat än skolan just nu :S hinner egentligen inte blogga nu heller för jag måste plugga :(

i torsdags blev man 21 då :D grattis till mig och tack till alla ni som kom ihåg att gratta :D gjorde inget kul den dagen. pluggade när jag kom hem sen gick jag och la mig. gustav köpte iallafall blomkål med dipp som jag kunde smska på medans jag pluggade :D såå snällt!

idag ska födelsedagen firas iallafall. 12.45 ska vi köra laserdome i lkpg. vi blir typ 10 pers så det ska bli skitkul! :D efter det ska jag hem och plugga lite och sedan göra mig iordning. gustav ska också med :D vi ska hem till sara ikväll och käka tacos och sedan blir det utgång till platå :D längtar!! så så ser dagen ut.

om man skulle plugga lite då...

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis i efterskott (jag glömde inte din födelsedag men visste inte var jag skulle gratta) :P Ha så trevligt idag/ikväll!! kramar

2009-02-28 @ 11:08:47
URL: http://fridisen1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0