bloggiblogg

kom inte på nån bättre rubrik :P

som jag sa förut så blev behandligen inställd imorgon :( man hörde direkt på hon som ringde att proverna inte va bra, hennes tonläge va...svårt att förklara.
kändes som hela världen rasade. jag som hade sett fram emot det såååå otroligt mycket!! enda behandlingen jag sett fram emot :P och så skiter sig allt på lördag! jag hade ju kunnat ha festen men då riskerar jag att bli sjuk och då kan den bli uppskjuten igen så jag ställde in :( och alla andra som hade sett fram emot det med. har hört från folk att dom hade tyckt det skulle bli skitkul :D och att dom festena vi har haft hos oss har vart roliga så dom hade göga förväntningar. jävla blodprover som inte kan vara bra!

har pluggat i 2,5 h idag. har kollat upp våra mänskliga rättigheter och vad det står i lagen om hälso- och sjukvården. läste igenom hela stycket om lagen inom vården :P kan vara bra att ha gjort det.
vi pratar om etik nu i kursen nämligen och idag fick vi ett scenario om den "hemliga" vårdcentralen i linköping. där ska flyktingar få vård av volontärarbetare. då menar jag inte typ min mamma utan riktiga läkare som ska jobba gratis.

nu är sara här med :) hon kom nyss. så vi ska snart sova och sen imorgon ska vi upp tidigt, båda ska vara i skolan kl 9.

nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen, det är jag värd :D imorgon ska jag börja läsa min etik bok.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0