behandling

sitter på sjukhuset nu och får min sista behandling :D av nån konstig anledning fick jag igång internet, kanon!

sista påsen håler på, jag är klar om 30 minuter sen slipper jag skiten :D hoppas att den aldrig mer kommer tillbaka!!

har pluggat sen jag kom. har skrivit en sammanfattning på allt jag ska kunna, ett eget kompendie så att säga :P nu slipper jag bläddra lite här och dör i böckerna, nu finns allt på samma ställe :D

när jag kom 9.30 imorse så fick jag komma in på en gång men det tig 1,5 h innan det kom någon för att sätta igång behandlingen :O så sa aköterskan när hon kom in att jag va lite tidig och att det va därför ingen hade hunnir hjälpa mig. jag sa till henne att dom sa halv 10 när dom ringde men dom hade tydligen sagt halv 11 till personalen här :O konstigt. fick iallafall lite mer tid till mitt egna kompendie men dom andra i min basgrupp sliter utan mig för att få klart rapporten indag så den timman jag fick vänta här hade jag gärna hjält till med rapporten. men men..

funderade på om jag skulle köpa tårta eller något att fira med hemma sen men jag tror inte det. måste plugga till tentan :( har iallafall en semla hemma som jag fick av pappa igår :D gustav fick med en.

dör av svält gör jag snart med :P har inte ätit sen frukost lite efter 7 :S men snart kan jag äta :D ska bara gå till skolan när jag är klar så jag kan värma maten :)

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0