barrobus!

sådär, nu har jag pluggat klart för idag, skönt! blev klar med scenariot. Började fixa lite med schemat med så det skulle bli lite lättare att läsa men jag gav upp efter att jag kommit 2 veckor och insåg att det va typ 10 veckor kvar att redigera :P ska skriva ut det sen så jag vet vilka dagar jag måste till nkpg eftersom kurs 1 börjar mitt i HEL kursen.

igår va som sagt sara zandra och anna här. vi satt och pratade och kollade på Johan glans på youtube :D skitkul! kl 00.08 gick tåget mot lkpg för dom andra så jag och barro gick med så han fick komma ut lite.

på tal om barro så slet han sig från sitt koppel igår när vi hade vart på supermarket :S det gick en hund bakom så började han dra och ville hälsa och jag drog åt andra hållet sen helt plötsligt så kom han loss och sprang fram till den andra hunden :O som tur va så va det en ung kille som hade hunden och ingen sur tant så han försökte hjälpa oss så gott det gick med att få tag på barro igen. när vi väl fick tag på han så gick killen med hunden igen, över vägen och vidare. sara höll i barros nackskin men han lyckades komma loss igen och sprang ut bland bilarna och efter hunden en gång till :O när vi väl fått tag på honon fick han skäll och så bad jag om ursäkt till killen med den andra hunden och som sagt, tur att det inte va nån surkärring :P

ikäll ska jag och gustav kolla på melodifestivalen när vi kommer hem från lkpg. första gången jag ens vill kolla :P man kanske får sig ett gott skartt :D

nu ska jag kolla på tv.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0