barro

har myst med min lilla älskling idag :D imorse fick han ett (nästan) helt skinkpaket som datumet precis har gått ut på. sa till han att han skulle sitta och vänta på varsegod som han alltid får göra och han är jätteduktig :D men idag var nog frestelsen för stor. han satt och väntade medans jag la i skinkan i matskålen men sen stäckte han sig och jag försökte stoppa honon med handen men då sträckte han sig mer, som en giraff, och sschlirp så hade han fått tag på en skinbit, haha :D så söt!

nu ska vi kolla på beck. ska äta glass som vi köpte förut, strutar :D imorgon bär det av på studiebesök till cloetta och jag tror inte ens jag behöver berätta vad jag ska köpa med mig hem ;)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej

Han é mysig, men du får gärna ha färgbilder på honom, han syns bättre då.

Kram

2009-02-16 @ 20:30:59
Postat av: Mamma

Hej

Han é mysig, men du får gärna ha färgbilder på honom, han syns bättre då.

Kram

2009-02-16 @ 20:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0