06.00

japp, då ska jag upp imorgon, ska med tåget 06.50 för att infinna mig i norrköping 8.15 och ha föreläsning. jag tycker lite synd om mig själv :( men å andra sidan så är det inte jättestor skillnad på 6 och 7, eller är det önsketänkande?

idag var det föreläsningsdag igen. första föreläsningen va kanon :D han tog upp etiska teorier och jag hängde med så nu fattar jag massor :D trodde det skulle bli kasst för hans förra föreläsning va inge vidare men han hade bättrat sig :D inför sista föreläsningen träffades basgruppen för ett möte. vi kom fram till att skippa sista föreläsningen för vi har såå mycket viktigare saker för oss och den sista föreläsningen verkar inte ha något med HEL att göra om ni frågar mig. eller det har den säkert men eftersom alla vet ur tentan är uppbygd så kändes den onödig, inget man har användning för på tentan.
gick till stadsbiblioteket och bokade ett grupprum och började spåna och planera och prata. vi delade in oss i små grupper, 2 och 2. jag jobbar med elin och vi ska till måndag ha gjort klart "metoden" i rapporten, den är typ klar :D jag har skrivit den nu utifrån elins punkter så nu ska hon bara kolla över den och ändra lite om det behövs. förhoppningsvis så blir helgen pluggfri :D wohoo!

har fått ont i min käke också, det gör ont när jag äter och när jag trycker på den :S undra vad det kan vara. jag har ju blivit värska hypokondrikern nu efter cancern och tänker alltid det värsta :P "kan det vara en tumör i benet i käken?" aa, ni fattar. hur stor är chansen att man får en tumör när man går på cellgift då, inte stor, men ändå går man och oroar sig.

nu ska jag och barro gå till supermarket och köpa mjölk sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på TV, ikväll är det premiär för Grey Anatomy med :D som jag har längtat! hade egentligen tänkt lägga mig vid 21 idag för att orka upp imorgon men detta får man inte missa!

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Sara

Själv gick man hem efter första föreläsningen, det kändes lagom:P

2009-02-18 @ 20:45:39
URL: http://poisoneed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0