spelkväll

imorgon så ska jag sova tills jag vaknar :D sen ska jag dra på bra musik på hög volym och städa! måste dammsuga, damma, diska och städa toaletten, det gamla vanliga ni vet.
har en kanonanledning till att städa och det är att några tjejer från min klass kommer och hälsar på :D nämligen nicole sara och miriam :D sara tar även med sin pojkvän kim. fasen vad kul det ska bli!
vi ska dricka lite alkohol och spela roliga spel, skratta, umgås och bara ha skitkul!

nya besked idag också att saab ska läggas ner :( usch! vad ska hända med thn nu? alla kommer ju flytta därifrån ju. man vet ju en del folk som jobbar där med som snart inte har något jobb :(

fick sms av mamma strax efter 8 imorse med. dom hade precis landat i thailand :O jag hade gärna åkt med men det är allt mysigt med snö också :D

nu orkar jag inte blogga mer, fyyy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0