helloooow!

sitter hemma nu och dricker lite cider, börjar dock bli trött men jag ska kämpa emot :D vill vara upp och umgås!

kim och david är hemma hos oss nu, trevligt :D

imorgon ska vi hem till gustavs mamma och klä julgranen och laga mat till julafton :D mumma!

det går en dokumentär nu om tsunamin, hade velat se men den kanske finns på nätet imorgon, om jag kommer ihåg.

lite kul förut när jag skrev om immunoligin. såg ett ord som hette Thymus i boken och ba tvungen att slå upp det för att fatta vad det va och såhär stog det (lite kort):

Brässen eller thymus är ett organ som sitter högt upp i människans bröstkorg. Den är en körtel med viktiga funktioner under utvecklingen av immunförsvaret tidigt i människans liv. Efter puberteten tillbakabildas organet, och körteln är avsevärt mindre hos vuxna.

det är ju precis det dom trodde va min cancer fast det inte va det :D det va alltså det dom opererade ut från bröstkorgen. coot va? hur stor chans är det att jag ska läsa samma ord och slå upp det för att fatta vad det är och så är det samma sak jag opererade ut i somras :D kul!

körteln hade alltså aktiverats igen hos mig och som alltså visade sig på röntgen och som då såg ut att vara cander, ballt :D

Kommentarer
Postat av: Frida

såg att du skrivit i bissy.blogg.ses kommentarer, och så sökte jag på cancer i din blogg.. jag ska operera ut thymus i september och vill jättegärna veta lite mer om din operation!! Om du inte har något emot det får du jättegärna maila mig och berätta lite.. är ganska nervös över operationen! ska läsa vidare här på din blogg nu men jag kände att jag bara måste skriva.. hur mår du nu?? kram!



ps, skriv inte så mycket om det om du svarar i min blogg, svara hellre på mail.. har inte sagt något till så många nämligen... :) hoppas du svarar!

2010-07-03 @ 02:30:37
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0