hej då sverige!

ska ta och packa nu och sen duscha :) inatt bär det nämligen av mot stockholm och arlanda för att sätta sig på planet till mormor och morfar där jag och sara ska fira nyår :D ska bli jättekul! vet dock inte hur jag ska packa, man får bara ha med sig 20 kg så det blir problem redan när jag bara kan välja EN jacka att ta med, eller ännu värre, bara 2 skor :O vi får se hur jag löser detta.

ska köra gustav kim och tc till skavsta först med, dom flyger till barcelona ikväll för att fira nyår där. barro får vara hemma hos gustavs mamma i en vecka sen kommer jag och hämtar honom :D

får se om det blir en sväng till thn när jag kommer hem men jag hoppas inte det :S måste verkligen plugga så jag har inte tid att åka men bilen måste fixas och ombesiktigas  vilket mamma och stefan får fixa.

hoppas ni får det bra på nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0