091211

då var det väl dags igen då. har som sagt haft en hel del att göra. har ju haft praktik på en vårdcentral i norrköping vilket inte alls va så kul som jag trodde det skulle vara menjag stod ut :) har vart på dagis i två dagar med :D guud vad söta barnen va! var på en avdelning där dom va mellan 1 och 2 år :D

igår va jag på bio med sara, luftslottet som sprängdes. den va precis lika bra som dom andra tycker jag :D kul! vi fick dock vänta på mitt tåg i en timme men vi tog en promenad genom stan sen satt vi och pratade på stationen :) sara berättade att hon nästa hade eldat upp sin lägenhet, hur man nu lyckas med det? jo, såhär gjorde hon: hon hade fått en present av mamma i tidig julkapp, det va nån ljusgrej som man skulle hånga upp nånstans. sara valde att hänga den i ett fönster. när hon tände ljuset så såg hon att det fattades något, jo, gardiner. så sara hämtade sina gamla svarta gardiner, klippte av dom så dom passade och började hänga upp dom i fönstret :) en liten detalh bara, hon hade kvar det tända ljuset :P så när hon upptäckte att hennes gardinstång va ställbar och att allt rasade i marken så fattade hon att det va dags att blåsa ut ljuset :P smart va? för vem hade inte blåst ut ljuset INNAN man började med gardinerna? jag säger då det..

har pluggat sen jag vaknade imorse fram tills nu. har lite mer än halva rapporten kvar att skriva men jag har insett att jag behöver mer böcker från biblioteket så jag ska fortsätta skriva på tisdag när jag har vart i skolan så jag kan passa på att låna lite böcker :D började så smått tentaplugga efter med. ska skriva lite kompendier av det vi redan skrivit till basgrupperna så jag har kompletterat dom helt enkelt :) eller jag har iallafall börjat sen gav jag upp. får väl fortsätta på söndag. imorgon kommer nämligen pappa hit, vi ska till stan och köpa julklappar och käka mat :D ska bli både kul och gott!

nej, nu orkar jag inte med bloggen mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0