tränat

har precis duschat och käkat macka med ägg :) man blir ganska hungrig av att träna. skitjobbigt idag igen men får man en plats i mitten så är man inte så sugen på att sickasacka mellan lådorna för att komma fram till sin vattenflaska så det va bara att bita ihop men gud så skönt nör det är klart :D det blev alltså step ändå som ni nog förstår :)

har inte blivit så mycket mer pluggande idag, tänkte att jag skulle göra det på bussen imorgon när jag ändå inte har något annat att göra :)

vi har skrivit ut en karta med på dom ställena vi ska till, bland annat Sturegallerian och nån pub med massa olika ölsorter (mys!). har bara planerat in dom (förutom grönan då men dit hittar man ju). kartan är inget jag tänker dra upp mitt på sergelstorg om man säger så :O kollar lite innan man lämnar hotellet bara men jag har redan ett hum om vart det ligger :D tänkte se om jag hittar nått snyggt linne och mjukisbyxor :O måste verkligen ha ett par nya!

får se om jag hinner/orkar blogga imorgon innan vi åker annars hörs vi på söndag när vi kommer hem för jag lämnar datorn hemma :)

nu vill jag bara att det ska bli imorgon :D

XOXO

ps. dricker te och ska kolla på Paris nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0